Tuesday

05/01/2010 Phoenix

Kā Jūs domājat, kur tagad atrodos? Protams ka Phoenix, jo mana lidmašīan aizkavējās v;el pa 45 minūtēm, tātad lidoju, jau ar domu, ka nakts būs jāpavada šeit. Lidostā kārtīgi izlamājos uz US airways darbiniekiem izmantojot visus man zināmos lamuvārdus angļu val., man palika daudz vieglāk, bet viņi vairāk neko kā par i'm really sorry Ser man pateikt nevarēja. Samainīju man iedotos vaučerus par 25 USD pret milzīgiem Cēzara salātiem ar vistu un 2 glāzēm baltvīna un devos pēc čemodāna. Izlidoju rītā 10.00. Iemitināja mani Mariott hotelī, bet ļoti savdabīgā: 3stāvu mājas apkārt baseinam, kurā jaunieši spēlē udenspolo un kož aliņus, točno tā kā filmās. Pa ceļam iebraucu nopirku Bacardi ar colu, jo citādāk nevar, janoiet lejā un jānostreļī vakara cigarete, un jādodas pie miera. I LOVE AMERICA.

No comments: