Tuesday

23/10/2009 Viernes

Isak sakot, ierados lidosta ap pus 12 vakara, uz 12 samekleju Karli. Izlidosana mums bija paredzeta 6.00 no rita, un check in sakas 3, tatad 3 stundas kaut kur janotrallina. Aizmirsu laikam pateikt vienu butisku lietu, lidostas principa pec 24.00 izmirst, visas iespejamas vietas gul visadi curkas un sudugimji (negeri) ta viņus sauc Karlis, kas par pedejam kapeikam nopirkusi biletes kaut kur un bomzi, no kuriem ka pasi zinat neko ipasi labu sagaidit nevar. Es biju reali laimigs un zinu, ka Karlis ari par to, ka bijam 2taa, jo vienam sini sabiedriba izvilkt kaut paris stundas, kad nak miegs ir reals piiiiizzz.......tu ta ka tads idins sedi uz savam somam, ka vista uz olam un megini neaizmigt, kaut gan gulet saja bridi gribas vairak par visu pasaule. Ta nu mes 2ta ar savam somam velkamies pa lidostu un ...oh my God!!! , ka saka mana mana draudzene Renate ? skatam paveras Starbucks kafejnica, kura strada visu diennakti. Mes ienemam labako sturiti, noperkam kafiju, kura ir reali pretiga un atkorkejam Jim Beam 1l pudeli, kuru biju nopircis Edijam, tacu vinas no tas atteicas, jo esot bijusas parak smagas ieprieksejas brivdienas un sakam.... Karlis izradas baigi interesantais sarunu biedrs, neordinars, ar savu skatu uz dzivi un galvenais ar savu viedokli, kas LV trukst 98% iedzivotaju ? Tagad zinu ar ko atskiras baltie cilveki no negeriem un kapec baltie par tiem ir paraki. Nedomajiet, ka esmu kluvis rasists vienkarsi Karlis ir macijies antropologiju un man zinatniski visu loti ticami pamatoja.
Stastam viens otram par visu, kas noticis ar mums pedejas 10 gadu laika un jutamies happy par to, ka esam cela uz jaunu dzivi.
Laiks iet, paliek arvien jautrak, iepazistamies ar 20 gadus vecu meiteni, kas sez kafejnicas sturi un gandriz raud....izradas, ka vina neesot parliecinata, ka jabrauc uz Meksiku, ka Jus domajat, vai mums izdevas vinu parliecinat....???? Nu protams ka ja....un galvenais arguments ir Porque no? (MEX- a kapec ne?). sis izteiciens jau ir kluvis par manu sa briza devizi ? izradas, ka vina dodas ar mugursomu celot pa Meksiku uz 4 men., bez telefona kabata, jo to pa celam varot atnemt, sviests...bet si ir baigi populara fica saucas BACPACKING, baigi daudzi cilveki piekopj sitadu pasakumu. Principa es viniem piekritu, jo tikai ta tu vari izbaudit un reali saprast tas valsts kulturu un parazas, nevis ka visi pie mums LV pieradusi, it seviski „slavi”, aizbrauc ka turists uz 2 ned. celojuma, kur vinu ka „pesku” saha laukuma, aizved no viena restorana uz otru, aiz rocinas izved cauri muzejam un ka DHL pacinu iepako atpakal lidmasina un tad tik visiem stasta, es biju tur un tur, es visu zinu un saprotu, pilnigs debilisms, ne?
Labi, jebkura gadijuma kopa ar so meiteni, kuru sauca Eva, novilkam visu laiku lidz lidmasinai. A vel pa celam paspejam pakert Black Havana Club, katram gadijumam.
Iesedamies lidmasina, check in diemzel mus nesasedinaja sanu pie sanu, bet nu kaut kur tuvuma 2 rindu rajona, par cik lidojam ar 2+3+2 bijam cik necik kopa. Karlim sanaca sedet blakus kaut kadai, mana skatijuma, tikai mazliet simpatiskai meksikanietei, tacu vinai vins ar savu pali patika un vina labprat ar vinu komuniceja.
Iznaca mazliet pagulet 5 h, ja to protams var nosaukt par gulesanu, un biju jau atkal augsa plkst. 5 pec Meksikas laika, vel bija jalido 7 h, jo ielidosana bija paredzeta ap 12 diena. Nu ko, korkejam vala Porque no? Kaut ka tie kermeni, kas ir transa un komas stavokli kaut ka jauztur pie dzivibas??? Neapskauzu Karli, jo vins nabags vispar lidmasina nevar pagulet. Isuma pareja laika nekas, iznemot to, ka iepazinamies ar vel vienu trako, kas Backpackingo un ari brauc uz Meksiku to darit 1,5 menesa garuma, nenotika.
Ielidojam laicigi, aizpildijam visas muitas anketas un kopa ar musu diviem jaunajiem pazinam devamies uz lidostas barciku iedzert pa Coronai. Laika apstakli tadi pasi ka Taizeme, ka izkap no lidmasinas ta tevi normali mitrums piespiez pie zemes, bet labak ka LV jau nu tocno ir .Man lidmasina bija 17.00, Karlim 17.45 un laiks mums sanaca ne vienai bet kadam 4 Coronam katram. Pec 1 Coronas iegaju tualete un pargerbos, Karlis mani nosauca par Indiana Jones, nu kaut ka ta ari izskatijos, bet lai visi iet ieskrieties, man bija karsts. Paspeju vel nofocet musu jautro kompaniju pieminai, bildi ieliksu facebook, lai varat pacolet, kadiem trakajiem pieder pasaule.



Karlis mani pavadija lidz mana reisam un musu celi skiras. Sarunajam, ka sakomunicesim svetdien vai 1 dien, jo esam tacu ta ka 300 km viens no otra tagad un maz kas var notikt vai kada palidziba var ievajadzeties.
Iekapu vieteja reisa un uzreiz sajutos ka GRINGO (ta vietejie sauc amerikanus un uzskta tos par stulbiem), bet ka jau teicu man bija pie kajas. Lielakie sudi ir tie, ka tu neko nevari pateikt, jo valodu vel nemaki a apkart visi vervele viena vervelesana. Nosplavos uz visu, iesledzu iPodu un domaju, ka pagulesu, bet kur nu, man jau gruz cipsus un visadus dzeramos, OK, no hay problema, es izlemu beidzot pameginat tequilu. Nu nav vardam vietas, vispar nevar salidzinat ar tiem mesliem, ko pie mums tirgo. Isak sakot dzeru tequilu ar kolu, nu super kokteilis, pec ta ari izsledzos lidz ielidosanai Guadalahara, kas bija pec 2,5h.
No Guadalaharas lidostas man bija janoklust lidz vienai no vietejam autoostam, logiski ka jabrauc ar taksi, domaju, ka bus pa leto, protams, siem tada sistema, ka AirBaltic, lidosta ir tikai 1 taksu kompanija, kura regule visu pasakumu. Lidostas telpas ir kase, kur pie sienas ir karte, kura visa pilseta sadalita sektoros, tu pasaki adresi, operators atrod nepieciesamo sektoru un pardod tev vauceru, kurs tev ara jaatdod taksu vaditajam. Logiski, ka si brauciena cena aptuveni 2,5 – 3 reizes parsniedz realo, ko ar citu taksi varetu sarunat. Par aptuveni 20 min braucienu samaksaju 9 lvl.
Autoosta ierados 20.45 un ar savam superigajam spanu valodas zinasanam nopirku bileti lidz galamerkim, nu vismaz cereju, ka lidz istajam uz 22.00. Uzzinajis, ka ieradisos Puerta Vallarta uz 3 nakti aizsitu Evai sms, bet izradijas, ka viniem majas prazdniks un ka man no autoostas bus jabrauc ar taksi, nu pofig, ja jau lidz galam tad jau lidz galam. Iekapu busa, saritinajos kresla un laidos jau miega, kad peksni pilna skaluma tiek ierubita kaut kada Meksikanu filma, to nespeja noslapet pat mans iPods. Plus visam te kondicionieris 10 min pus ledus aukstu gaisu, te karstu, labi, ka man bija silta jaka no Rigas lidzi. Pirms pasas ierasanas PV, izradijas, ka mans blakus biedrs runa ENG un ka vinam ir jabrauc uz to pasu pusi kur man, ta nu vins pa celam 4.00 no rita mani izmeta pie „jaunajam majam”. Eva mani ielaida, jo pasi tik pirms kadam 2h bija beigusi tusinu, iedeva kaut ko paest, es iedzeru vel atlikuso Jimu B, pec briza paradijas ari vinas virs Kriss (Kristofera sencis), mes visi kadu britinu paplapajam un devamies pie miera, jo otri ciemini jau guleja (viniem tani pasa diena bija jabrauc prom). Bija jau 5.00 no rita.

No comments: