Tuesday

25/10/2009 Domingo

Piecelos aptuveni 10, nu beidzot izgulejies un ka cilveks..padzeru kafiju, ieedu tikko ceptas austinas un vel kaut kadu meksikanu saldu brinumu, perfectamente.
Ap 11 atbrauca Mario, kurs ir Evas un Krisa draugs...pec izskata baigais zuliks un muldona, bet visa visuma ladzigs 37 gadigs calis. Runa ari angliski ta ka man bija vieglak, bet tapat censos runat in Espania, kaut gan vel ir loti gruti, tomer uz prieksu kaut ka iet.
Nolerkstejam ar Mario un Krisu kadas 2 stundas, kamer Eva stradaja, iedzeram Jim Beam un laidam uz pludmali, kas atrodas aptuveni 40 min no PV (Puerta Vallarta). Barucam ar Cammioneta (ta ir jebkura masina, kas nav taksis iznemot smagos). Mario Cammioneta bija divvietigs dzipelis ar kravas kasti aizmugure, es protams braucu kravas kaste kopa ar suni kas ir haki un kaut ka krustojums, tacu zilam acim. Salmu cepure galva (paldies manam milajam Lauritim), saulenes uz acim un uz prieksu.
Atpakalcela iebraucam vislabakaja tako estuve visa PV, nu ta gan ir namma....siekalas pat mute saskreja. Tiesi seit izjutu 1 realo rugto pieredzi ar Meksikas pipariem. Principa pieredze jau ir pietiekosa, jo ir pabuts gan, Taizeme, gan Indonezijā un principa esmu aso edienu cienitajs, bet tas uz ka uzravos seit ir nesamerojams...godigi sakot es domaju, ka bus javed uz slimnicu, jo dedzinaja ta, ka maz neliekas. Tacu te es sezu un rakstu, ta ka viss ir muy bien vai Poca Madre (cool).
Protams visam sekoja vakars ar whiskey pie interneta uz pāris min un 12 cucet.

No comments: