Tuesday

27/10/2009 Martes

Labrīt visiem, kas lasa!
Šonakt baigi slikti gulēju, jo bija tāda sajūta, ka kāds visu laiku pa mani rāpo, bet pamodies sapratu, ka tās ir tikai iedomas. Pamodos ar reālu vēlmi rakstīt un paust savas emocijas, ja godīgi ir tāda sajūta, ka man pamazām sāk atvērties maza raksnieka čakra. Vakar beidzot uztaisīju bloga adresi intrnetā, tā kā tagad Jums ir iespēja sekot visam tad, kad ir vēlme. tiem, kas sāks lasīt no šodienas, gribu pateikt, ka pāris izlaistās dienas ielikšu drīzumā, jo ir kaut kāda ķibele ar teksta kopēšanu no worda. Kopējot blogā pazūd garumzīmes un mīkstinājuma zīmes, tā kā sorry.
Uzreiz gribu vieiem atvainoties par manu žargonu saīsinājumiem, gramatiskajām, kļudām, izlaistajiem burtiem un citām šaizēm, kas kādam varētu nepatikt, bet paši zināt, ka neesmu gramatikas pro, kaut gan man 49. vsk bija profils Literatūrā un valodā (lai man piedod mans skolotājs Aldis Vēvers, viņš man iemācijā rakstīt sacerējumus un bezgalīgu mūldēt, taču ar gramatiku ir tā, kā paši redzat). Jebkurā gadījumā es uzskatu, ka žargons u.c. šiti pastiprina un palīdz labāk izteikt tā emocijas, ko Jūtu.
Ja kādam ir vēlme lasīt literāri perfektus tekstus par šo vietu, kur atodos, Jums jāskatas http://www.evasgramata.blogspot.com/, jo tur blogo Eva un viss 100% pro līmeni, tur Jūa arī iegūsiet pilnīgāku info par pašu Meksiku, peace.
Entonces (Mex - tātad)vakar neizgāju gulēt nekādu "skaistuma miedziņu" (diendusu), jo bijām tā pārēdušies zivis, ka nolēmu pastaigāties un atrast sporta zāli Golden Gym (izklausās pēz geju bāra). Izgāju,ka vēl bija gaišs, pa ceļam tuvējā hotelī uzzināju, kur jāiet un dvoes Gym meklējumos. Uz kartes jau tas viss izskatās mazāks nekā tas ir, tādēļ nogajis nenormalo attalumu ar kājām beidzot, kad jau bija iestājusies tumsa, nonācu tur, kur bija nepieciešams. Valodas zināšanas jau uzlabojās pašas no sevis un es jau pats varēju noskaidrot cik maksā, cik reizes var nākt utt. Zāle tā neko, par brīnumu, ļoti daudz simpātisku meksikāņu sieviešu, it sevišķi administrātores. Abonoments mēn maksā 850 Peso (1 lvl ir aptuveni 25 $ - tā apzīmē Peso, nejauciet ar USD), ja tu pērc uz 1/2 gadu tad 4200 $, stipri līdzīgi kā pie mums. PV vispār ir ļoti dārga vieta, jo te "slauc" Gringo.
Atpakaļ nolēmu braukt ar busu (biļete maksā 5,5 $), bet pirms tam iegāju lielveikalā, nopirku kārtīgu kokteiļu glāzi, kā "Cubā", lai var kokčikus jaukt, jo esmu paņēmis līdzi šeikeri (milzīgs PALDIES Arvim Zemanim "Cubas" bosam, ja kāds nezin). Principā lielveikalā ir pieejams viss tas pats, kas pie mums, tikai vēl vairāk, loģiski ir lietas, kas ir lētākas un ir kas ir dārgākas nekā lv. Galvenais, ka šmiga ir lētāka ha-ha. Īstenībā ir tā, ka te alkoholu lietot vispār negribās, ziniet kāpēc :) - vispār nav nekāda stresa.
šodien jāizdara daudz lietas, izrādās te tomēr arī ir šādas tādas problēmiņas jāparisina. Šodien jāatdod mans matracis K&E (Krišs un Eva) draudzenei Alehandrai, tas nozīmē, ka man jāmeklē jauns. Vakar jau sludinājumos atradu kaut kādu gringo, kas par 600 $ tirgo pilnīgi jaunu milzīgu matraci, ko pats ir nopircis tipa par 1000 USD, jo tas nelien viņa istabā - "cirvis" es nodomāju, nu kā var nopirkt matraci lielāku par istabu. čalis Jims atrodas aptuveni 10 km no tās vietas, kur es dzīvoju, būs jāmēgina sarunār slidenais Mario (K&E draugs ar kuru iepazinos Svētdien), lai palīdz atvest. Tad šodien jāsamaklē beidzot tie valodu kursi, lai varu no nākamās Lunes (Mex-1diena) sākt mācīties. Tā gribās ar vieism komunicēt, runāties, stāstīt. Vēl jānopērk telefona karte, lai varu visiem jaunajiem paziņam dot nummuru, tas jau būs cool. Jūtu, ka te varētu parādīties daudz draugu, jo patiesībā neesmu cēntrā vēl vispār bijis, bet visi, kurus satieku ir ļoti laipni un draudzīgi. Esmu 100% pārliecināts, kolīdz zināšu labāk valodu, te būs ko darīt.
Vēl viena superīga lieta, Eva man apsolīja iemācīt fotogāfēt, kas ļoti mani aizrauj un, ja godīgi, tadjūtu, ka tas varētu arī aiziet. Tikšu ņemt līdzi uz fotosesijām un nākamajiem darbiem, kad varēšu protams, jo skola ir pirmajā vietā.
Jā, bet par rakstīšanu, es reāli jūtu, ka ir atvērusies čakra, gribās tik rakstīt un rakstīt. Diez vai tie, kas mani pazīst tic, ka es to varētu darīt - NĒ, bet paši redzat, neviens jau manā vietā neraksta. Patreiz esmu iznesis PC ārā uz terases, dzeru kafiju un ēdu maizītes ar riekstu sviestu, ko LV nebiju ēdis kādus gadus 5.
Godīgi sakot, šis brauciens noved Tevi pie tik daudžam atziņam un tās Tevi izmaina. Tu tik daudz iemācies un tik daudz redzi, žel man to cilvēku, kam ir svarīgākais ir tās kā viņš izskatās, jo iedomājas, ka cilvēki, tad domās, ka viņs ir gudrs un nenormāli "kruts". Jaunas drēbes ceļ viņu pašapziņu un viņi jūtas tik ļoti iekārojami un pārāki par citiem, bet diemžēl galvā ta nekā nav un lielākā problēma ir tā ka viņiem nav arī vēlmes tur kaut ko ielikt, jo es taču nenormali kruta izskatos un otra tāda kā manis nav, bet atceraties, ka agrāk vai vēlāk, tas viss parasti beidzās pie sašķaidītas siles, un tur jau vairs nelīdz ne silokona krūtis (Fem), ne silikona gailīši (Musc), diemžēl, diemžēl.... (tas par godu manai Ex. Līgavai, kas patreiz arī strādā par "Līgavu", vārdā neminēšu, bet tie kam ir vēlme, un kas to uzskata par nepieciešamu (ceru uz viņas draugiem, jo tas tiešām ir nepieciešams), var nosūtīt viņai šo bloga adresi, jo par cik writers (Eng - rakstnieks) čakra man ir vaļā, tad no šīm atziņām visi varētu arī kaut ko mācīties, es tai skaitā).
Vel vien interesanta lieta, pie mājam ir bērnudarzs un mazo balsis un nereāli petiesie smiekli modina katru rītu ap 8.00, super sajūta, šeit labāk dienu ir sākt agrāk, ko ir ļoti viegi izdarīt, jo saule sāk acīs spīdēt un tu mosties tās staru glāstīts (shit, cik fucking poētiski man sanāca, pašam prieks un citiem prieks). Tātad, bērnudārza audzinātaja sagaida katru mazo personīgi, paspiež roku sabučo un noprasa kā iet...nu kur vēl tā notiek???
Šodien jāsazvana Kristofers, kurš brauc pie manis 6/11/2009, janodod pēdējās instrukcijas, no kā ceļā izvairīties un ko ņemt vērā.
Nu, ko ir pienācis vakars, tikko atnācām no vakara peldes okeānā. Saule jau bija norietējusi, taču mēs , es un E&K šupojāmies vēl saules atblāzmas apmirdzētajos viļņos ar alus bundziņām rokās un skatījāmies kā aizpeld pēdējais lielais kruīza kuģis, kurš šodien bija piestājis PV ostā. šo peldi nolēmām īstenot pēc mani pagatavotajām vakariņām, spagetii ar Bolognese Mexico gaumē.
Tagad sēžam un domājām kā mūsu Laumai pārdot veļu, un esam nonākuši pie jaunām un kolosālām idejām, jau sāku pieķerties arī reklāmai.
Šodien atradu valodu kursus Guadalahāras universitātē pēc kuru pabeigšanas es saņemu kredītpunkuts, kurus es varu izmantost savās tālākajās, piem. doktora studijās.
Eva 4dien noorganizēja vakariņas ar vienu no vietējām aktrisēm Asusenu, virs 170 cm, esot ļoti smuka, nu redzēsim kā ies :)
Bijū beidzot aizbraucis līdz WallMart, kur nopirku Bacardi 1,75 l par 8 lvl, ......dārgi ne ha, ha...
Vispār, godīgi sakot, es mīlu savas dzimtenes sievietes, bet šeit šī daiļuma ir daudz vairāk (piedodiet dāmas) un es pat neesmu bijis vēl Gvadalahārā, kur nu vēl Mehiko city.
Šodien sāku biedzot domāt par biznesu, jo jāsāk štukot par konta papildināšanu nevis tikai tā resursu izsmelšanu. Ir daudz dažādas biznesa idejas un es ceru, ka tās īstenosies, godīgi sakot nav pamata, lai tās neīstenotos.
Šodien mēs ar Evu nonācām pie divām ļoti svarīāmm atziņām...ā..es uztaisīšu atsevišku sadaļu blogā "Atziņas", kuras tad varēsiet arī nokomentēt, jo man jau liekas, ka es šeit brīžiem sāku rakstīt tādas lietas, kas daudzus vaētu kaut kādā veidā aizskart, bet tās jau ir Jūsu personīgās problēmas :) - NELASIET !!!
uzzināju arī jaunus faktus par Meksiku, uztaisīšu sadaļu fakti par Meksiku.
Oki, patreiz jau ir vēls...ceru rītā piecelties 7 no rīta un uz 9 būt zālē......arlabunakti

1 comment:

Unknown said...

Jaa Maarci sanaaca baigi labi uzraksiit! Izklausaas ka iet tev forshi, prieks par tevi :)