Tuesday

26/10/2009 Lunes

Piecelos jau 8, Eva no 6 jau skypoja, jo Riga bija jau 14.00 un vinai bija tipa sapulce.
Paedam brokastis un braucam uz pilsetu, bet uz tadu rajonu, kur ieperkas un tusejas vietejie. Sajuta ka pasaka. Godigi sakot mazliet pietrukst tas LV blatnās sajutas, ka tev mugura brendi utt., bet esot seit tu saproti, ka tas viss ir reals bulll shits, meitenes loti seksigi izskatas kleitinas un maicinas, brunas un melniem matiem, un es ari nesudzos par saviem sortiem ka ari linu un sitamkrekliem ? Uzmet saulenes un „morje po kaljeno”. Fenu neesmu redzejis jau nedelu, nu i nafig, lai skrulojas viss kas var skrulloties. Viss ir tik dabiski un nepiespiesti, neviens neblato, nedzirdi tik pierasto „bled”, ""na..uj" utt.
Pa celam iegajam zivjis paest nuu moins, zivis ceptas sviesta un kiplokos, garneles tadas un sitadas, protams + Corona con citron (laims).To visu paedam pa 4 lvl !
Tagad esmu majas, pie rokas stav Caiperinha, tikai ar tequilu Cacachas vieta un rakstu savu diary, ko tuit nosutu Jums. Par tequilu tiem kas nezina, ka jau mineju seit tekila ir pilnigi savadaka neka visur citur, jo te tadus „sudus” neviens nedzer un tas, ka tequila ir jadzer ar sali un citronu ir pilnigs fufelis, tas viss ir izdomats, lai varetu to dranki vispar ieksa dabut, vai tad ne? Esat meginajusi iedzert to tiru bez neka? ....vemiens nak. Te tequilu dzer vai nu tiru vai kokteilos un vislabakais ir ar colu, neticami ne???
Rita jasak valodu kursi meklet un no nakamas nedelas jasak macities, kaut gan esmu cela uz to, lai macitos fotografet un braukt ar jahtu, varbut. Seit principa es esmu ieguvis pasaules ekskluzivako preci – laiku, un tieciet man, tiesi ta ari ir, jo te NEVIENS NEKUR neskrien.
Pricipa domaju rakstit blogu interneta, ta lai visi var izlasit un bildes apskatit, bet par to tad noinformesu.
Oki, es eju gulet „skaistuma miedzinu” (diendusu).
Asta luego.
Turpinajums sekos.........

No comments: